onsdag 18 mars 2009

My precious....

LILA CONVERSE!




Dom är på väg ;D Fick dom av Johan <3 i födelsedagspresent (14 mars, blev 23 år, inte klokt :S Tssss) & det va ju så givet & så himla bra att ge mig ett par skor eftersom för det första så blir jag väldigt känslomässig & superglad när någon kommer på en sådär oanad present. För det andra så skapar jag alltid minne till mina skor. ddet förklarar kanske lite varför jag hade hela garaget fullt med skor förrut. De är nu utspridda lite varstanns i Sverige :/ Jag blir lite deppig när jag tänker på det.... Eller blev. det är just det som är saken. Jag & Johan slösnackade lite om just den saken men också om hur fatastiskt bra Converse skor är, på min första visit hos Johan i Jönköping. Sa att jag ville ha ett par igen, eftersom mina 3 (falska converse dock ^^) är kvar i in förra lägenhet 50 mil härifrån. Sen fick jag en lappen *titta ovan* där det just stod den faktoren att det skulle bli äkta märket ;) Dock har jag ju minne till alla matriella ting, men i detta fallet kommer jag ju gå runt hela sommaren med mina nya pJoCkS & samla på mig massa fina minnen som sätter sig i skorna eftersom dom är med mig överallt. Verkar det konstigt? Ja, fråga mig inte hur det blivit såhär, jag bara blev till & sen blev det till :P Nu är dom påväg med posten i vilket fall & kommer komma på fredag eller senast på måndag :) Bästa presenten någonsin?! Woooohooo :D


1 kommentar:

Moa sa...

Hej!
jag letar efter lila converse. Var hittade du dom, eller din pojkvän? Skulle du kunna länka mig? Vore jättesnällt. Tack på förhand..
MVH Moa