fredag 20 mars 2009

IDOL 2009


Det är dags för Idol 2009 & jag ska dit & bli en deltagare ;) Så äre bara. Här ska jag lägga ner lite tankar kring det hela. Jag tänker ganska ofta på att bli en Idol deltagare om jag ska vara helt himla uppriktig. Jag har varit där en gång, men det var inget rättvisst försök kan jag då säga.. Jag ska berätta lite mer om det vid en annan tidpunkt. Men, det var ju i varje fall bland de roligaste saker jag upplevt, tror jag. Här kommer några punkter med tja, tips eller saker jag iaf kommer att tänka på inför första & sista (ja, va tror du, det kommer inte behöva bli fler :P fniss) mötet med Idol juryn:

1. Kläderna säger allt om sin personlighet så jag har tänkt ut ordentligt (gick rätt himla snabbt dock, skulle jag vilja påstå) hur jag ska se ut såklart. Hur man ser ut som Idol spelar roll, därför kan jag ju inte bara gå på en audition i myskläder & spretigt hår ^^ (såvidare inte det säger något om din personlighet som du vill framhäva :P) Det är viktigt att kläderna speglar dig & din förhoppningsvis ursköna personlighet & att assecoarerna du bär symboliserar hur du är & känner. Matchingen här därför gjord lite av allt jag känner & tycker om <3



(Bild saknas på de nyköpta grådas-slitna jeansen med höga fickor där bak på rumpan :P & de lila Converse skorna + hår accessoar kommer vara ett flätat hårband utav mitt eget hår & lite löshår som då ska ligga över pannan & öronhängen som förmodligen kommer vara silver/svartfärgade för att dämpa lite på de resterande färglada tingen hihi)



Idol Auditions i alla städer:


((((Malmö - 18 April))))

Lördagen den 4 april 10:00: Gävle , Gasklockorna (karta ).
Lördagen den 18 april 10:00: Malmö , Folkets park (karta ).
Lördagen den 25 april 10:00: Stockholm, Hovet (karta ).
Söndagen den 3 maj 10:00: Umeå , Nolia (karta ).


Hoppas VI ses, i Malmö boiz and gurlz :)

1 kommentar:

Konstantinos sa...

ska med dit då :D hihi