torsdag 5 mars 2009

Drömbilar....

Alltså, för att klargöra en sa först; Nej, jag är inte speciellt insatt i bilmodeller eller rättar sagt inget alls & jag kan knabbt nåt med bilar. Men jag vet ju fotfarande hur jag vill att en bil som jag skulle kunna tänka mig att resa runt i & kanske tom på :P en härlig sommar kväll ska se ut & hur min egen bil ska se ut i framtiden. Hur som helst. Denna bilen körde in på Lidl's parkering & jag stod & gapade & det va inte åt snyggingarna som som jag kanske normalt sätt hade kollat in :P Utan bilen hade verkligen 100 % uppmärksamhet (Om vi bortser att jag såklart ser killarna som stiger av bilen & brukar ju se folk som rör sig & sånt dära) & den va såååå S.N.Y.G.G.
En sportig bil med limegrön/gul skimmrande färg. Jag tog såklart ett fotobevis på att jag äntligen hittat nåt i exakt den stilen jag skulle vilja ha till just den färgen. Annars har jag sett den färgen på bilar jag inte skulle ta i med tång (Hur ska man annars uttrycka sig?^^) & har alltid fått utropa "Den FÄRGEN som den där bilen har skulle jag vilja ha på min bil" & inte som med denna att jag kunde tänka mig hela alltet :) NU bums! Hihi


Detta är helt enkelt en simpel sportig bil som är alldeles super enligt mina ögon <3

Inga kommentarer: