söndag 28 februari 2010

Födelsedagsfest "utrustning"

... Checked (v)

Det är beställt nu. Men ändå håller jag på & gå in & ut & inte kan bestämma mej med vissa av grejerna. Pga att vissa grejer levereras senare än vissa av grejerna till outfiten, kom jag fram till detta resultat slutligen! Men med ett LITET problem....



.


.


.


.

Vilka skoooooor????? Kan ju inte bestämma mej.

Fakta 1: Snyggast hade det ju varit med de helsvarta för att de EGENTLIGEN passar bäst till resten av outfiten.. Speciellt med kavajj. Men den kavajjen jag lagt upp här finns inte på lager nu, så i så fall måste jag hitta en i stan först & jag är inte säker på att jag vill ha någon annan än den här. Den är perfa!

Fakta 2: De rosa skorna är allt jag nånsin velat ha men är det värt pengarna extra för något jag kanske bara kommer kunna använda till denna outfiten?

Suck... Hur ska jag komma fram till det rätta beslutet? :S


Kan kanske lägga till att jag dessutom har en ceriserosa kuvertväska med en silverplatta med vita strassstenar på, ceriserosa hängande öronhänge, olikfärgad rosa/vit/silvrig ring, vit/silvrigt pärlarmaband med ett silver kors hängandes & ett vit/silvrigt halsband med ett silverhjärta hängandes oxå. Ännu en grej som gör att det egentligen borde vara de där svarta klackskorna som ska tillhöra outfiten denna kväll ^^

o andra sidan, de där stora färgglada armbanden & skärpet är ju i samma stuk som de klumpiga skorna ^^ Ska jag då inte ha dom iheller? Ne... usch, ge mej ett svar & det NU! haha

Inga kommentarer: