måndag 28 september 2009

En rolig sak hände häromdagen....

Kommer på det då och då och skrattar för mig själv. Börjar bli en aning löjligt det hära... :P

Skulle in i porten till lägenheten där jag bor och utanför stod ett gäng som jag trodde jag hade missat bodde här. Men nix, de var nog där för något kalas eller liknande för jag kände verkligen inte alls igenom dom (annars brukar man ju i af ha någerlunda koll), de hade blommer och presenter med sig och det var olika åldrar och ja... När jag gick förbi sa en kille "oh, hej!"" Jag tänkte det då som ett "hej granne"- sätt. Sen tittade han ner mot Alva, Jag sa hej tebax och log och samtidigt avbröt han mej/sej själv och sa "Jasså, oh okej..." och jag förstod inget utan fortsatte att gå in för att sätta vagnen. hihiDå hörde jag att de andra skrattade och sa typ "Men oskar då.. haha" (exempel på namn). och skrattade ^^^ allihopa. Tog ett ta innnan det klaffade :P Sen hörde man "Jaha...!" *djupt andetag* "Det där va inte illa" sen skrattede dom igen och tyckte att sonen va så gullig och rolig sååå typ ^^ Haha. Jag tyckte det var rätt skoj bara. Mammor kan oxå ha stil och se bra ut, JA! In fac jag Känner en hel drös med unga och snygga mammor :) Ha!

4 kommentarer:

Marcus sa...

haha ja var rätt roligt xD och ja finns ju tydligen snygga mammor ;)

Gurra sa...

är du mamma ?

Gurra sa...

ursäkta den inteligensbefriade frågan.
När jag hade blädrat längre ner på sidan såg jag, att man kunde vara så ung och vacker och ändå vara mamma :D

Anonym sa...

Ska du inte skriva mer i din blogg längre ?

*snyft*